Juhannus 2018

Maistukoon juhannuksenne mansikoilta! 



Palaamme sorvin ääreen maanantaina 25.6.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 2.1.2018 alkaen. Päivitetty maksu-/toimitustapojen osalta 8.10.2018 sekä 20.11.2019 toimitustapojen osalta.


Yleistä verkkokaupasta

Tuotteita myy Putletti.fi (y-tunnus 975131-0). Myymme uusia ja käyttämättömiä poistohintaisia vaatteita sekä vähän käytettyjä tai muuten epäkurantteja, mutta käyttökelpoisia, vaatteita asiakkaille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Normaalihinnan asemesta ilmoitamme sivustollamme vertailuhinnan, jolla tuote on aiemmin ollut myynnissä sen aikaisemmassa myyntipisteessä. 

Tilaaminen ja maksutavat

Tilaaminen tapahtuu putletti.fi verkkokaupassa. Minimitilaus on 16€. 

Maksutapoina yleisimmät verkkopankit, luottokortit, lasku sekä osamaksu. Maksunvälittäjänä toimii Paytrail Oy. Lue lisää maksutavoista..

Asiakkaan tulee ilmoittaa nimensä, osoitteensa, sähköpostinsa ja puhelinnumeronsa tilauksen yhteydessä. Jos jokin vaadituista tiedoista puuttuu, tilaus perutaan ilman erillistä ilmoitusta. Asiakas on vastuussa tietojen oikeellisuudesta, joten tarkkuutta!

Sähköposti tarvitaan tilausvahvistusta varten. Vahvistus lähtee asiakkaalle, kun tilaus on onnistunut. Jos et saa vahvistusta, tilauksessa meni jotain pieleen tai vahvistus on roskapostikansiossa. Jos käy niin, ettemme pysty toimittamaan tilausta tai osaa siitä, olemme asiakkaaseen sähköpostitse yhteydessä.

Puhelinnumero tarvitaan saapumisilmoitusta varten.


Toimitus

Toimitamme tilaukset varastostamme 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Asiakas voi valita kassalla haluamansa toimitustavan. Toimituskulut ovat 0€ (Alle 10kg paketti) tai Matkahuollon Lähelläpaketti 5,95 (Alle 10kg paketti). 

Pienlähetykset lähetämme Postin pikkupakettina riippumatta siitä, minkä toimitustavan asiakas on valinnut.

Nouda paketti 7 vuorokauden kuluessa saapumisilmoituksesta. Laskutamme noutamatta jätetystä paketista edestakaisia toimituskuluja 16€.


Palauttaminen

Jos tuli huti, niin tilauksen tai osan sitä voi palauttaa 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun paketin vastaanotti. Palautus tulee lähettää Postin kautta. Asiakas vastaa palautuskuluista

Jos asiakas tekee palautuksen asiakastunnuksellamme, veloitamme palautuksesta:

8,95 (alle 5kg paketti)

9,95 (5-10kg paketti) ja suuremmat toteutuneen kustannuksen mukaan (ole yhteydessä asiakaspalveluun ennen palautuksen tekemistä). 

Palautuskulut vähennetään hyvityksestä.

Asiakas voi maksaa palautuksen suoraan myös Postille heidän hinnastonsa mukaisesti näin halutessaan. Muista tällöin ilmoittaa Postille puhelinnumero 040 168 0555 (vain tekstiviestit) saapumisilmoitusta varten. Muutoin emme saa tietoa saapumassa olevasta lähetyksestä.

Palautettavan tuotteen tulee olla sovituskoppisovitusta vastaavassa kunnossa, siisti ja hajuton. Jos tuotteessa on eläimen karvoja tai se on muuten epäsiisti, emme maksa hyvitystä. Irrotettu tuotelappu on ostopäätös (100% arvonalenema).

Tuotetta ei voi vaihtaa.

Palautusosoite on: Putletti.fi, Lehmuksentie 192, 15320 Lahti. Pyydä palautuksesta kuitti!

Hyvitys hoidetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilausta tehdessään.

Vahingoittunut paketti / väärä toimitus / viallinen tuote

Jos vastaanotit rikkinäisen tai epäsiistin paketin, reklamoi asiasta heti vastaanottohetkellä taholle, jolta paketin noudit.

Jos paketti sisältää virheellisesti toimitettuja tuotteita, tulee sinun olla yhteydessä Putlettiin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta!

Jos vastaanotit viallisen tuotteen, ole meihin heti yhteydessä sähköpostitse. 

Huom: Reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta tai liiallisesta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, hien tai muun eritteen aiheuttamia vahinkoja, normaalia uuden kankaan aiheuttamaa värin päästöä, tuotteen käytöstä tai vääränlaisesta pesusta johtuvia vaurioita, ulkoisten tekijöiden, kuten hankauksen, terävien esineiden tai kemikaalien aiheuttamia vahinkoja, tuotteen mallista tai materiaalista johtuvaa epämukavuutta (esim. hiertäminen, hikoilu, epäsopivuus, istuvuus).

Tilanteissa, joissa yhteisymmärrystä ei saavuteta, kannattaa olla yhteydessä kuluttajaviranomaiseen >>>


Force Majure

Vastaamme omasta toiminnastamme. Jos joku muu mokaa, emme voi asialle mitään. Yritämme kuitenkin olla avuksi asian selvittämisessä mikäli se liittyy liiketoimintaamme.

Muuta

Pidätämme oikeuden katkaista asiakkuus, jos asiakas palauttaa paljon tilaamiaan tuotteita tai jättää huomiotta palautusehdot tai normaalit käytöstavat.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee tutustua voimassa oleviin ehtoihin aina tilauksen tehdessään.